Returnarea bunurilor
Cum să procedezi dacă bunurile achiziționate nu ți se potrivesc și vrei să le returnezi?
Toți clienții pot returna mărfurile în termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului fără a indica vreun motiv. Vă vom informa prin e-mail despre procesul de returnare. Bunurile returnate trebuie să fie curate și să nu prezinte urme de uzură. Informații mai detaliate pot fi găsite în la capitolul Termeni și condiții. Vom trimite banii pentru bunuri în contul dumneavoastră bancar cât mai curând posibil, în cel mult 14 zile de la retragerea de la contract.
Nu facem schimburi.
Retur prelungit pentru clienții înregistrați până la 15.01.2025.
Care este procesul de returnare?
Vă puteți returna cu ușurință comanda online folosind formularul de retur online.
Conectați-vă la contul dvs. sau introduceți numărul de comandă și adresa de e-mail. Apoi selectați articolele pe care doriți să le returnați.
Nu trebuie să imprimați nimic și puteți returna coletul folosind opțiunea de mai jos.
Opțiuni de returnare:
Returnarea produselor prin firmele de curierat
Împachetați bunurile pe care doriți să le returnați sub formă de colet. Trimiteți bunurile înapoi, ideal în ambalajul original, cu toate etichetele de la producător. Introduceți hârtia în pachet și scrieți pe ea numărul comenzii dvs. Vă rugăm să ambalați bine bunurile returnate pentru a preveni deteriorarea lor pe timpul transportului.
În cazul returnării bunurilor prin poștă, costurile poștale nu vor fi rambursate.
Trimiteți produsele cu orice firma de curierat făcand la ei o comanda de o expediere normala a coletului cu plata la expeditor (dvs achitați transportul) la adresa:
"RETUR"
Frogman - 27846H
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
Romania
(Nu trimiteți cu plata transportului în ramburs la livrare)
După ce primim bunurile în stoc, vă vom rambursa banii în contul dvs. bancar în termen de 14 zile.