Transport și plată

 

Transport

Te vom anunța prin e-mail în maxim 15 minute de la expedierea comenzii tale. Vom împacheta și vom expedia produsele imediat după primirea comenzii tale. La expediere, te vom anunța prin e-mail despre expedierea produselor, menționând suma exactă pentru produse, inclusiv taxele de livrare, metoda de livrare și numărul de expediere. De obicei, vă puteți aștepta la livrare în termen de 3-5 zile lucrătoare.

 

Preț și metode de livrare

Comanda ta poate fi livrată pe întreg teritoriul României. Ca metodă de livrare poți alege ridicarea personală dintr-un punct de colectare partener al rețelei Packeta, ridicarea personală în rețeaua Sameday Easybox. De asemenea, oferim servicii de curierat prin Fan Courier și GLS.

Pentru clienții înregistrați, transportul este gratuit pentru comenzi de minimum 249 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 249 Lei, costul de expediere este cuprins între 16,99 Lei și 25,99 Lei, în funcție de modalitatea de expediere aleasă.


 

Puncte de distribuire a pachetelor

  • Prețul pentru ridicarea personală la punctele de vânzare Packeta este de 23,99 lei (pentru comenzi mai mici de 249 lei se percepe transport).
  • Pentru o listă a punctelor de ridicare, te rugăm să accesezi www.packeta.ro.

 

Sameday Easybox

  • Prețul pentru ridicarea personală la punctele de ridicare Sameday este de 23,99 lei (pentru comenzi mai mici de 249 lei se percepe transport).
  • Pentru o listă a punctelor de ridicare, te rugăm să vizitezi site-ul https://sameday.ro/easybox/.

 

Serviciul de curierat GLS

  • Poți urmări online transportul tău pe site-ul https://gls-group.com/RO/ro/home  .
  • GLS livrează colete în zilele lucrătoare, între orele 8.00 și 17.00.
  • În ziua livrării, te vom contacta prin e-mail și SMS pentru a-ți preciza detaliile livrării - ora de livrare, schimbarea adresei,...
  • În cazul livrării cu plata ramburs, poți plăti valoarea coletului în numerar sau cu cardul de credit direct șoferului în momentul înmânării coletului.
  • Prețul serviciului de curierat GLS este de 25,99 lei (transportul este taxat pentru comenzi cu o valoare mai mică de 249 lei)

 

Fan courier

  • Livrare direct la tine acasă sau la punctul de colectare FAN courier
  • La comanda plasată înainte de ora 14:00, timpul standard de livrare este de cca 3-4 zile lucrătoare de la expediere.
  • Informații prin e-mail și SMS despre data livrării.
  • Pentru plata ramburs la livrare este posibilă plata curierului în numerar sau cu cardul, la preluarea coletului
  • Prețul serviciului de curierat Fan Courier este de 23,99 lei (transportul este taxat pentru comenzi mai mici de 249 lei).

 

Preluare și reclamații - în cazul în care, în timpul preluării coletului, se constată un defect, o deteriorare sau o neregulă a coletului, este necesar să se întocmească imediat un proces-verbal de constatare a pagubei cu operatorul firmei de curierat la fața locului (curierul este obligat să îl păstreze la el), care este semnat de ambele părți, iar destinatarul păstrează o copie a acestuia la el. Nu se va ține cont de eventualele reclamații ulterioare cauzate de transport!

 


 

Plata

Poți plăti comanda prin ramburs, online, prin intermediul platformei de plată GoPay, care oferă plăți online cu cardul și plăți online rapide de la băncile selectate, folosind Apple Pay sau Google Pay.

 

Plata ramburs

Plătește comanda în numerar (sau cu cardul bancar direct la șofer) la primirea coletului.

La Packeta poți plăti comanda direct la punctul de livrare, în numerar sau cu cardul de credit. Te atenționăm că unele puncte de preluare a comenzii nu acceptă carduri de credit, așa că te rugăm să verifici informațiile de la punctul de preluare ales. De asemenea, poți plăti cu cardul de credit prin intermediul aplicației, după care trebuie doar să ridici pachetul.

Taxa adițională pentru plata ramburs este de 5,99 lei.

 


Plata online cu cardul prin GoPay

Folosirea cardurilor de credit VISA, MasterCard și Maestro este o modalitate convenabilă și sigură de a efectua plăți fără numerar. Pentru a plăti online cu cardul, trebuie să ai un card activat în acest sens - verifică la banca ta.

Detaliile cardului bancar sunt furnizate direct băncii, nu comerciantului. Niciun angajat nu are acces la detaliile cardului tău bancar.

Acceptăm cardurile bancare VISA, VISA Electron, MasterCard și Maestro.

 

Cum se plătește cu cardul?

În formularul de comandă, selectează metoda de plată - GoPay. După trimiterea comenzii, vei fi redirecționată către portalul de plată unde ți se va cere să introduci datele cardului tău:

  • numărul cardului bancar
  • data expirării cardului
  • CVV2/CVC2 – ultimele trei numere imprimate pe banda de semnătură a cardului tău.

Introdu aceste date direct la bancă, aceasta fiind cea care asigură o transmisie de date codificată și indescifrabilă și care ne comunică doar rezultatul autorizării, dându-ne astfel ordinul de a procesa comanda. În acest fel se elimină posibilitatea să fie utilizat cardul tău în mod abuziv de către entitatea de la care achiziționezi bunurile și transmiterea gratuită a datelor neprotejate într-o rețea de calculatoare publică.

 

 

Klarna

Plătește cu cardul acum

Plătește în 3 rate cu cardul, fără dobândă. Protecția cumpărătorului este inclusă.

Așa plătești cu Klarna

Împarte costul achiziției în 3 rate fără dobândă. Faci prima plată la momentul achiziției, iar cele două rate rămase sunt planificate automat la fiecare 30 de zile.


La finalizarea comenzii cu vânzătorul

Alege Klarna la finalizarea comenzii și introdu datele cardului bancar. Nu ai dobânzi sau costuri. Klarna îți va verifica eligibilitatea la un birou de credit. Scorul tău de credit nu va fi afectat.

În momentul expedierii comenzii

După ce vânzătorul confirmă că a expediat comanda, vom debita prima rată de pe cardul tău. Îți vom trimite o notificare după procesarea plății.

Plătești la fiecare 30 de zile

După ce faci prima plată, la fiecare 30 de zile îți vom debita automat de pe card plățile rămase. Vom avea grijă să te informăm dinainte. Nu există dobânzi sau costuri.

 

Ce trebuie făcut în caz de probleme?

În cazul în care banca nu ne confirmă plata cu cardul tău, acest lucru se poate întâmpla din următoarele motive:

  • Detaliile cardului bancar nu au fost completate corect.
  • Cardul are fonduri insuficiente.
  • Ai epuizat limita de tranzacții pe internet.
  • Cardul tău nu poate fi utilizat pentru plăți online - contactează banca ta pentru a obține autorizarea acestui tip de tranzacție.