Returnarea bunurilor

Cum să procedezi dacă bunurile achiziționate nu ți se potrivesc și vrei să le returnezi? 

Toți clienții pot returna mărfurile în termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului fără a indica vreun motiv. Vă vom informa prin e-mail despre procesul de returnare. Bunurile returnate trebuie să fie curate și să nu prezinte urme de uzură. Informații mai detaliate pot fi găsite în la capitolul Termeni și condiții. Vom trimite banii pentru bunuri în contul dumneavoastră bancar cât mai curând posibil, în cel mult 14 zile de la retragerea de la contract. 

Nu facem schimburi. 
 

 

Opțiuni de returnare: 

Returnarea produselor prin firmele de curierat

Împachetați bunurile pe care doriți să le returnați sub formă de colet. Trimiteți bunurile înapoi, ideal în ambalajul original, cu toate etichetele de la producător și marcați marfa pe care o returnați pe factură și adăugați numărul de cont în care vom trimite banii înapoi. Vă rugăm să ambalați bine bunurile returnate pentru a preveni deteriorarea lor pe timpul transportului. 

În cazul returnării bunurilor prin poștă, costurile poștale nu vor fi rambursate. 
 

Trimiteți produsele cu orice firma de curierat făcand la ei o comanda de o expediere normala a coletului cu plata la expeditor (dvs achitați transportul) la adresa:

"RETUR" 
Frogman - 27846H 
Strada Ogorului 3G 
410554 Oradea, Bihor 
Romania 

 

(Nu trimiteți cu plata transportului în ramburs la livrare)