Procedura de reclamații

Trebuie să reclamați bunurile? 

Imprimați și completați formularul simplu de reclamație, vă recomandăm să atașați o copie a documentului fiscal (factura), o copie a documentului de achiziție sau într-un alt mod adecvat pentru a documenta garanția produsului, o descriere detaliată a defectului și suficiente date de contact ale cumpărătorului (în special adresa de retur și numărul de telefon) și împreună cu marfa trimite la: 
 

"Reclamație" 

Frogman - 27846H 
Strada Ogorului 3G 
410554 Oradea, Bihor 
Romania 

 

Vă rugăm să ne trimiteți bunurile revendicate ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului și eventual curățați-le de mizerie. Trimiteți produsul revendicat pe cheltuiala și responsabilitatea dumneavoastră. Prin urmare, alegeți o metodă sigură de livrare a bunurilor, de exemplu, folosiți un serviciu de curierat sau trimiteți un colet cu posibilitatea de a primi și confirmarea. Nu trimiteți coletul cu plata în ramburs la livrare. O astfel de expediere nu va fi acceptată. 

Vom trata reclamația în termen de 30 de zile, dar vom încerca să o rezolvăm cât mai repede posibil. Vă vom informa prin e-mail despre rezultatul procedurii de reclamație. Perioada de garanție este stabilită prin lege la 24 de luni, pentru bunurile noastre documentul fiscal (factura) servește drept certificat de garanție. Reclamațiile nu se aplică defectelor cauzate de utilizarea incorectă și uzura necorespunzătoare. Clientul este obligat să depună o reclamație imediat după apariția defectului. Vom evalua reclamația în conformitate cu instrucțiunile stabilite de producătorul mărfurilor sau de reprezentantul acestuia. 

 

Informații mai detaliate despre reclamații pot fi găsite la termenii și condiții.